یکی از دغدغههای هر کسبوکاری در حوزه دیجیتال این است که ترافیک جذب شده را به خوبی هدایت و سپس تعامل مورد نظر را ایجاد کند تا به درستی، هدف توسط کاربران دنبال شود. این هدفها میتوانند شامل ثبتنام، ثبت ایمیل، خرید، استفاده از خدمات و… باشند. جذب ترافیک به روشهای مختلف اتفاق میافتد و شما به عنوان یک کسبوکار باید گام بعدی جذب ترافیک را به خوبی بدانید و یک برنامه فکر شده برای هدایت این ترافیک جذب شده داشته باشید تا مخاطبان کاری که میخواهید را انجام دهند. یکی از این روشها طراحی صفحه فرود اختصاصی است که در این مطلب میخواهیم به آن بپردازیم و ضرورت صفحه فرود را در این امر در یک نمومه موردی بررسی کنیم:
TechInsurance یک ارائه دهنده بیمه آنلاین است که متخصص در فروش مجدد بیمه نامه برای کسبوکارهای صنعتی و فنی به حساب میآید. تمام مراحل و اجزای این کسب و کار در فضای وبسایتش اتفاق میافتد و مشتریان خود را به وسیله تبلیغات کلیکی(PPC) و یا از طریق امکانات تبلیغاتی گوگل (Google Adwords) به سمت وبسایت خود جذب میکند. اما برای بالا بردن میزان تعامل خود، تجربه خوبی را ثبت کرد که آن را در اختیار شما میگذاریم:
- فرآیند طراحی فرضیه A/B Testing:
کارشناسان در رابطه با تبلیغات و جذب ترافیک این وبسایت به این نتیجه رسیدند؛ کاربرانی که توسط تبلیغات کلیکی (PPC) به صفحه اصلی TechInsurance.com هدایت میشوند در لحظه ورود با حجم زیادی از اطلاعات نظیر قراردادها، نحوه استفاده از خدمات، تاریخچه کسبوکار و… مواجه میشوند. بدینترتیب ترافیک جذب شده به نوعی منحرف شده و به سمت اطلاعات پیشرو میروند، و خرید بیمهنامهها به تعویق میافتد یا فراموش میشود. به همین دلیل، این شرکت تصمیم گرفت ترافیکی جذب شده را به یک صفحه فرود هدایت کند و در آنجا، مستقیم بگوید که هدف چیست؟ خوب این یک پیشنهاد جدید برای وبسایت بود و باید درستی آن به نسبت حالت گذشته بررسی میشد:
- فرضیه A/B Testing:
برای جلوگیری از منحرف شدن ترافیک جذب شده و ایجاد تمرکز، یک صفحه فرود اختصاصی طراحی شد تا کاربرانی که به واسطه تبلیغات کلیکی جذب میشوند، پس از کلیک وارد این صفحه فرود شوند.
حالت A: هدایت ترافیک جذب شده به سمت صفحه اصلی وبسایت.
حالت B: هدایت ترافیک جذب شده به سمت یک صفحه فرود اختصاصی.
برای مشاهده متن کامل همراه با توضیحات به لینک اصلی مراجعه نمایید:
https://pezhvakweb.ir/why-landing-page-is-important-test/
- ۹۶/۰۶/۱۱